اِفاضاتی از زندگانی مَن

[.به شما ارزانی]

اِفاضاتی از زندگانی مَن

[.به شما ارزانی]

فُرم وبلاگ.

نجّار |

معرفی استایل کلی وبلاگ برای راحتی شما و چند نکته.



نکته یک:وبلاگ رو اگه ممکنه با پی سی ببینین چون فُرم وبلاگ تویه موبایل ها به هم میخوره و برای من عذاب آوره به شخصه.

نکته دو:این پست رو پست ثابت می ذارم که همه ببینن پس لطفاً نیاین بگین وبلاگتو دیدم پسندیم و به منم سر بزن و فلان و بیسار.لطفاً زحمت پاک کردنشون رو گردن من نندازین،چون نگاه هم نمی کنم.گرچه شما ها وارد خود پست می شین و اصلاً نخواهید دید احتمالاً این تذکر رو،ولی شخصاً می خوام ازتون اعلام انزجار کنم.همین. (:دی)

[ ادامه نکته دو که بعدا نوشته شده:"بِرین به جَهنَم،لَعنَتیا" ]

نکته سه:تویه تصویر نوشتم قسمت خوبه ماجرا.«خوبه» غلطه.خوبِ درسته.دیگه حوصله درست کردن ندارم.[البته هنوز شک دارم کدوم درسته.] [ :-" ]

نکته چهار:فیچیر جدید به خودم [:-"] اضافه کردم،می تونین رویه دیوارِ مَن که تازه ساختمش،چیز بنویسین.آیکانش رو پایین اضافه کردم می تونید کلیک کنین روش و بنویسید،هر چیزی رو.(اینکه این زیره،عکسه،خود آیکان ها پایین پایین هر صفحه هست،تویه فوتر.باید اسکرول کنید برین زیر آخرین پست صفحه.و اینکه؛واضحه که اکانت پدلت وسطیه [:-" ] [ :) ]. )

نکته چهار:من تویه این وبلاگ فرقی قائل نمیشم بین ه و  ِ .ینی اینکه هر کدومو دوست باشم ته کلمه می ذارم. [:دی]


  • نجّار

نظرات  (۱)

  • مجتبی وحدتی
  • ببخشید فراموش کردم تیک خصوصی سازی رو بزنم. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی